budak gym: gym KLSifu.com@FitnessCoachJobs-KL.info
Username: Password: No Account ? Sign Up Now



Fitness Coach Jobs KL



Discussion Topics
Be Fit Malaysia | Best Gyms In KL | Celebrity Fitness Price Per Month | Certified Professional Trainer Malaysia | Enrich Fitness Kepong Zumba | Fitm Malaysia | Fitness Centre In Malaysia | Fitness Classes Kl | Fitness Coach Kl | Fitness First Malaysia Branches | Fitness Malaysia | Gym Instructor Vacancy Kuala Lumpur | Gym Malaysia | Ladies Gym Selangor | Mid Valley Gym Price | Personal Gym Trainer | Personal Trainer Jobs Pj | Rockafella Gym Ampang | Rockafella Gym Bandar Baru Selayang


budak gym: gym KLSifu.com





Ini lah aku haha.. name aku, Norrulhuda Bt Mohd Anuar.. org call aku nurul atau budak gym hehe.. umur bru je nk masuk 23.. aku duk kat permatang badak baru kuantan aku suka bersukan tp xpernah bersukan so aku bekerja di gymnasium jelah... Seronok pergi gym nie ramai kawan2 riuh rendah jer kalau semua berkumpul, gamat gym nie dibuatnye sambil exercise bleh gelak2 lg.. mcm 1 keluarga yg besar ibarat 1 Malaysia, 1 Gym. Di gym, kita boleh bersenam dgn sesiapa pun termasuk org Cina atau pun Indiakami disini boleh beramah mesra dgn semua org. Aku start kerje digym nie, pada tarikh: . .. aku dimaklumkan gym nie dh hampir setahun beroperasi nama Majikan aku En: Mohd Azra'ie Bin Azahari , Bekerja di UIA dan Photography.. Isterinye bernama Zuana Binti Zainun .. Ni aku dgn abg Man jurulatih di gymnasium. Abg man, adik ku hidayat, dan ahli gym adik amir... Suasana yg meriah dan gembira. Peralatan yg memuaskan.. harga yg berpatutan.

Hari ini aku dan tunang ke taman gelora. Ku akan tuliskan ape jua, selagi aku mampu.

Related Items
Home
Gold's Gym Coaching, Community, Fitness Expertise. Find Gyms Near Me
Pay-per-entry gyms is the perfect fitness on a budget plan - Two Fit Online
Fitness Forte Gym & Studio, Today's Mall Ulu Tiram Gyms Ulu Tiram, Johor
Personal training - The Playground Fitness, Kuala Lumpur Traveller Reviews
Kuala Lumpur,Malaysia Personal Trainer
Online Courses - Learn Anything, On Your Schedule
FitNation Premier Gym and Fitness Center in Semarang
The 10 best Personal Trainers in Ipoh, Kinta - Last Updated March 2019
Sara Wanderlust: [REVIEW] Anytime Fitness Puchong
Jakarta
Jasa Murah Freelance Personal Trainer Gym Jakarta Depok Tangerang untuk Member Fitness Pemula
TLS Fitness
Yaya Natsumi Official Blog : Pengalaman di Celebrity Fitness Cheras Sentral

Popular Topics